donderdag 17 november 2011

Wapenstilstand

Naar aanleiding van wapenstilstand (de herdenking van het einde van de eerste wereldoorlog) gingen we maandag en woensdag op stap.
Eerst stond een rondleiding langs alle oorlogsmonumenten op het programma onder leiding van onze stadsgids Petrus. Onder een stralend zonnetje leerden we heel veel over de oorlog.
Woensdag gingen we dan op zoek naar echte bunkers uit de oorlog. Het was toen bitterkoud, maar gelukkig maakten we er leuke wandeling van.
Kijk maar even mee naar onze foto's...

Wie graag meer weet kan altijd even kijken op deze website:





 











27 opmerkingen:

  1. het was super leuk maar ook koud.
    nathan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag meester maarten het was leuk van Brent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aan de bukers was het luek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat was leuk ostap op stap aan de bukers tibo de saeger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aan de vlagen was het leuk en ik heb veel geleert tibo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was leuk met die meneer tibo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik sta goe op de foto jordy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ALS WE OP DE BUNKERS STONDEN VONT IK HET LEUK
    MAAR GEVARLIJK EN KOUD EN MET MIJN VRINDEN ZOALS
    MATTHIAS EN NATHAN EN JORDY EN KIAN

    BeantwoordenVerwijderen
  9. EN BIJ DE BOER WAS HET OOK LEUK TIBO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ALS WE VAN DE BUNKERS LOPTEN NAAR BENEDEDEN DAT WAS HET LEUSTE VAN UITSTAP

    BeantwoordenVerwijderen
  11. DAT GRAF ZONDER KIST ALEEN MET AAKDE DAT VON IK
    RAAR TIBO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MIJN MAMA VIND DE FOTO MOOI TIBO DE SAEGER

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leerrijke en leuke uitstap bovenbouwers!
    Groetjes van juf Janien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de blog zeer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was en leuke dag en ook koud.van jeson picron. Yoni Vanpellicom.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van Natahn en Jordy ik vind dat het leuk was maar ook koud maar ook cool dank u om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag meester Maarten,ik zou nog meer anoniems

    willen.BRENt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het was een leuke dag vandaag.
    Ik heb er van genoten.
    Het was leuk op het dak van de bunkers te lopen.
    Het was ook leuk om naar de bunkers te kijken.
    De bunkers waren heel groot.
    Het was leuk van of de bergen te lopen.
    Maar het was heel koud maar het was de superse dag ooit. we gaan die dag nooit vergeeten. van selina en sohaib

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het was een leuke dag en ijskoud en we hebben bloed gevonden van de oorlog Yoni Vanpellicom

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag meester Maarten,
    het was heel leuk ik vond het wel heel koud maar het was superleuk.
    yoric en kian!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag meester Maarten,
    het was heel leuk ik vond het de leukste.
    uitstap uit mijn hele leven.
    ik zou het nog is willen doen maar het was heel koud!


    jody

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tibo en Matthias vonden het leuk op de bunkers .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik zou die dag nog is willen beleeven

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook al ben ik weg van deze school volg ik jullie blog, en ik vind het zeer leuk wat jullie allemaal doen. Groetjes Brittany Dewulf van vorige jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. we heben veel ge leert groetjes sohaibxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dag meester maarten ik ben het yoni het was super leuk bedank voor het toffe school jaar

    BeantwoordenVerwijderen